1. Regisztráció
Megrendelését kizárólag online a SIPO.hu webáruházon keresztül adhatja le, regisztráció nélkül is. Regisztráció esetén később már nem kell kitöltenie szállítási/számlázási adatait és megnézheti korábbi rendeléseit is.
A regisztrációt követően a számlázási és szállítási információit a „Fiókom / Címadatok" menüpontban módosíthatja. Alapértelmezetten a szállítási és számlázási információkat rendszerünk azonosnak tekinti.
2. Kosár - Pénztár - Megrendelés
A termékek egyszerűen kosárba helyezhetőek az adott termék mellett található „Kosárba” gombra kattintva. A kosárba maximum a készlet mennyiséggel azonos mennyiségű termék rakható, minimális rendelési összeg nincs, bizonyos termékek esetében viszont maximális rendelhető mennyiség igen. A kosár tartalmát a jobb felső sarokban a „Kosár” ikonra kattintva tekintheti meg vagy módosíthatja a termékeket, folytathatja a vásárlást, illetve továbbléphet a Pénztárba.
A vásárlás befejezéséhez kattintson a „Pénztár” gombra, itt adhat meg további szállítási, számlázási címet, a fizetési módot, valamint a szállítással kapcsolatban megjegyzést is itt tehet.
A fizetés a rendelés folyamán lehetséges bankkártyával az OTP oldalán keresztül vagy a futárnak készpénzzel a csomag átvételekor. Csomagpontok, illetve csomagautómaták esetén az aktuális helyszín egyedi lehetőségeiről kérjük tájákozódjon előre.
- SimplePay bankkártyás fizetés
- Utánvétel
A bankkártyás fizetéskor automatikusan a SimplePay fizetési oldalára jut, és ott végzi el a hitelesítést, majd ez után visszakerül a webáruházunkba.
Fizetéskor a SimplePay opciót választva, a bankkártya-adatokat beírva, vagy a Simple-fiókos fizetési lehetőségét választva jut el a vásárló a termék vagy szolgáltatás megvásárlásáig. A Simple fiókban elmentett bankkártyával gyorsan és biztonságosan lehet fizetni.
3. EP (egészségpénztári) számlára történő vásárlás
Egészségpénztári kártyával nincs lehetősége fizetni sem online felületünkön, sem pedig a csomag kiküldésekor a futárszolgálat munkatársánál!
Az egészségpénztár adatait a vásárlási folyamat során a "PÉNZTÁR" oldalon tudja megadni a következők szerint:
Jelölje ki a "cégként vásárolok" négyzetet. Ezt követően adja meg e-mail címét, a cégnévhez írja be a saját nevét szóközzel elválasztva az egészségpénztári azonosítóját majd szintén szóközzel elválasztva az egészség pénztára nevét. Az alatta lévő rubrikába az egészségpénztár adószámát. Végül a vezeték és keresztnevét újra és a telefonszámát.
Tovább léphet a szállítási módokhoz. Itt azt a címet adja meg, ahova a termékeit megrendelni szeretné. Ha tovább lépett a fizetési oldalra, a számlázási címnél ne a saját, hanem az egészségpénztár címét adja meg.
4. Szállítás
Jelenleg a következő szállítási módok közül választhat
- FoxPost csomagautomata
- GLS Csomagpont/csomagautomata
- GLS házhozszállítás
- Személyes átvétel
- MPL házhoszállítás
- MPL csomagautomata/Posta Pont/Postán maradó
FOXPOST CSOMAGAUTOMATA
Minimum (összeg) |
Maximum (összeg) |
Szállítási díj |
0 |
19 999 Ft |
1 190 Ft |
20 000 Ft |
∞ |
Ingyenes |
A FOXPOST egy egyszerű csomagátvételi lehetőség, amely csomagautomatákkal az ország egész területén találkozhat. A FOXPOST csomagautomaták segítségével egyszerűen, időtakarékosan és kényelmesen vehet át online rendelt termékeket, összekötve a napi bevásárlást a csomagátvétellel. Mindezt ott, ahol Önnek épp útba esik!
A szállítási határidő a rendelés feladásától számított 1-3 munkanap. Az adott napon feladott rendelések minden esetben a következő munkanapon kerülnek lecsomagolásra, továbbá átadásra a futárszolgálatnak.
Utánvétes fizetés választása esetén a csomagautomatánál csak bankkártyával tud fizetni!
Utánvét díja: 350 Ft
A csomag mérete nem haladhatja meg a 60x36x61 cm-t!
FIGYELEM! A FoxPost futárszolgálat maximum 20 kilogrammos súlyhatárig választható szállítási mód!
A 20.000 Ft feletti ingyenes szállítás kizárólag abban az esetben érvényesül, ha a rendelés nem éri el a 10 kg-ot!
GLS CSOMAGPONT/CSOMAGAUTOMATA
Minimum (kg) |
Maximum (kg) |
Szállítási díj |
0 |
3 |
1 290 Ft |
3 |
5 |
1 640 Ft |
5 |
10 |
1 940 Ft |
10 |
15 |
2 190 Ft |
15 |
20 |
2 440 Ft |
20 |
25 |
2 640 Ft |
25 |
30 |
2 990 Ft |
30 |
50 |
3 290 Ft |
50 |
100 |
4 290 Ft |
100 |
|
6 290 Ft |
A 20.000 Ft feletti ingyenes szállítás kizárólag abban az esetben érvényesül, ha a rendelés nem éri el a 10 kg-ot!
A szállítási határidő a rendelés feladásától számított 1-3 munkanap. Az adott napon feladott rendelések minden esetben a következő munkanapon kerülnek lecsomagolásra, továbbá átadásra a futárszolgálatnak.
Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon / Csomagautomatákon keresztül.
Figyelem! Amennyiben utánvétes fizetési módot választott:
- a csomagpontok esetében a csomagpont választónál tud informálódni a készpénzes/bankkártyás fizetési lehetőségről
- csomagautomaták esetén az automatánál csak bankkártyával tud fizetni!
Utánvét díja: 350 Ft
GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitvatartási idejét.
GLS HÁZHOZSZÁLLÍTÁS
Megbízható és gyors csomagszállítás. A szállítási határidő a rendelés feladásától számított 1-3 munkanap. Az adott napon feladott rendelések minden esetben a következő munkanapon kerülnek lecsomagolásra, továbbá átadásra a futárszolgálatnak.
Minimum (kg) |
Maximum (kg) |
Szállítási díj |
0 |
3 |
1 790 Ft |
3 |
5 |
2 140 Ft |
5 |
10 |
2 440 Ft |
10 |
15 |
2 690 Ft |
15 |
20 |
2 940 Ft |
20 |
25 |
3 140 Ft |
25 |
30 |
3 490 Ft |
30 |
50 |
3 790 Ft |
50 |
100 |
4 790 Ft |
100 |
|
6 790 Ft |
A 20.000 Ft feletti ingyenes szállítás kizárólag abban az esetben érvényesül, ha a rendelés nem éri el a 10 kg-ot!
A GLS a szállítás napján emailben és SMS-ben is értesít a tervezett 3 órás kézbesítési időintervallumról. A futár számát is megkapod, így bármikor egyeztethetsz vele. A kézbesítés munkanapokon 8-17 óráig történik.
Utánvét díja: 350 Ft
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL
A személyes átvétel ingyenes!
Cím: A SIPO Patika "Berek utca" (Berek Sétány) bejárata mellett - 7632 Pécs, (Kertváros) Berek utca 4/2.
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek: 8.00-18.00, Szombat: ZÁRVA, Vasárnap: ZÁRVA
Személyes átvétel esetén, kizárólag bankkártyával előre tudnak fizetni online felületünkön! Fizetésre az átvételnél nincs lehetőségük!
Figyelem! Személyes átvételre az után van lehetőség, hogy ha a rendelés állapota személyesen átvehetőre változott!
MPL HÁZHOZSZÁLLÍTÁS
A rendelés súlya |
Szállítási díj |
0-10 kg |
1990 Ft |
10-20 kg |
2990 Ft |
20-40 kg |
5990 Ft |
Házhozszállítás esetén a Magyar Posta Logisztika Futárszolgálat a csomagok kézbesítését munkanapokon 08:00 - 17:00 között kísérli meg.
A szállítási határidő a rendelés feladásától számított 7-10 munkanap
Figyelem! Az MPL-es szállítási módok esetén webáruházunk 5000 Ft kezelési költséget számol fel, amely automatikusan hozzáadódik a végösszeghez. Ingyenes szállítási lehetőség az MPL-es szolgáltatásokra nem érvényesíthető, legyen az kupon, vagy rendelési értéktől függő kedvezmény.
MPL CSOMAGPONT/POSTA PONT/POSTÁN MARADÓ CSOMAG
A rendelés súlya |
Szállítási díj |
0-20 kg |
990 Ft |
20 kg-nál nagyobb tömegű rendelések nem szállíthatóak ezzel a szállítási móddal!
A szállítási határidő a rendelés feladásától számított 7-10 munkanap.
Figyelem! Az MPL-es szállítási módok esetén webáruházunk 5000 Ft kezelési költséget számol fel, amely automatikusan hozzáadódik a végösszeghez. Ingyenes szállítási lehetőség az MPL-es szolgáltatásokra nem érvényesíthető, legyen az kupon, vagy rendelési értéktől függő kedvezmény.
4. Utánkövetés - Újrarendelés
A megrendelés leadása után visszaigazoló e-mail-ben minden információt megtalál, amelyet a vásárlás során megadott. Rendelését nyomon követheti a „Saját fiók / Rendeléseim” menüpontban, ahol bármelyik korábban leadott rendelését az „Ismét megrendel” gombra kattintva egy gombnyomással újrarendelheti. A szállítás előtt e-mailben értesül a rendelés részleteiről.
5. Sérült csomag esetén
Amennyiben sérülést tapasztal a becsomagolt termékeken minden esetben még aznap jelezze ügyfélszolgálatunk felé telefonon (+36303343832) vagy e-mailban (ugyfelszolgalat@sipo.hu). A panaszához csatolja a sérülés leírását és fényképet és a fényképen legyen rajta maga a doboz is, csomagolással.
Amennyiben a futárnál vették fel a jegyzőkönyvet a sérülésről, abban az esetben is vegyék fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, hogy pótolni tudjuk a sérült termékeket.
6. VIP tagság
A SIPO Webpatika VIP tagság rendszeréről a VIP tagság menüpontban olvashat bővebben!
7. Csomagátvételi probléma esetén
FIGYELEM! Ha a vásárló saját hibájából nem veszi át a csomagot, az pedig a csomagküldő szolgálat által visszaküldésre kerül a webshopba, és még ezek után is igényt tart a rendelésére, 20.000 Ft felett 990Ft-os szállítási többlet díj kerül kiszámlázásra.
Ha 19.999 Ft alatt van a csomagja akkor az adott szállítási díj kerül újra felszámításra.